مهدوی : ......

 

مهدوی : این تیم در تاریخ والیبال می ماند/ بچه ها 200 درصد کار کردند


مهدی مهدوی پس از عدم راهیابی ایرانی به جمع چهار تیم برتر گفت: بچه ها تا اینجای کار هم خیلی خوب کردند و به جای 100، 200 در صدر از توانایی هایشان استفاده کردند.»
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کاپیتان و پاسور دوم تیم ملی والیبال بعداز باخت دیشب مقابل فرانسه اظهار کرد: «باخت ست اول  بازی دیشب بدشانسی نبود. فرانسه مستحق قهرمانی در این دوره است. این تیم از اول بازی ها تا حالا جلوی همه تیم ها با انگیزه بازی کرده  و روند یکنواختی داشته است. به نظرم حقش  قهرمانی است. فرانسه 12 بازیکن خوب و هم سطح دارد که والیبال را خوب بازی می کنند. بین همه تیم هایی که در این دوره مقابل آنها بازی کردیم، فرانسه یکی از بهترین هاست. هیچ بدشانسی در کار نبوده است. آنها از ما بهتر بودند و صعود به جمع چهار تیم اول حقشان بود.»
وی تصریح کرد:« از ست دوم وقتی  کواچ تیم دوم را به زمین فرستاد، نمی خواستیم به 6 بازیکن دوم فرانسه ببازیم. بازی قشنگی شده بود،حتی شانس برد هم داشتیم اما در ست پنجم با چند اشتباه فردی بازی از دستمان خارج شد. اما فکر می کنم همه تلاششمان را کردیم.»
مهدوی  خاطر نشان کرد:« پنجمی خیلی بهتر از ششمی است. ما برای پنجمی با روسیه بازی می کنیم. البته تا همین جا هم که آمده ایم کار بزرگی کردیم. دست همه بچه ها درد نکند، واقعا زحمت کشیدند،.آنها صد در صد که هیچ، 120 و200 درصدی کار و از توانشان استفاده کردند که به اینجا رسیدیم. این تیم در تاریخ والیبال ایران می ماند.»

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 / 6 / 1393 ا 13:50 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.